قطعی راه های ارتباطی شهری و روستایی لاهیجان به دنبال بارش برف سنگین

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 10:09 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
لاهیجان - ایرنا - به دنبال بارش برف سنگین، تمامی راه های ارتباطی شهری و روستایی لاهیجان قطع و اداره های این شهرستان تعطیل اعلام شده است.
هم اکنون بیش از 30 سانتیمتر برف در شهر لاهیجان به زمین نشسته و بارش ها همچنان ادامه دارد.
معاون عمرانی فرماندار لاهیجان و دبیر ستاد مدیریت حوادث این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمامی راه های روستایی و 50درصد راه های شهری لاهیجان مسدود شده ولی در عین حال، تجهیزات و امکانات بخش خصوصی و دولتی این شهرستان، مشغول بازگشایی راه ها و رفع مشکلات مردم هستند.
آریا جهانگیری افزود: هرچند اداره ها تعطیل شده اما تمامی دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف فعال هستند.
وی به فعال بودن نانوایی ها و پخت و عرضه آن به شهروندان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر آب، برق، گاز و تلفن برقرار است و گزارشی از افت فشار گاز نیز دریافت نشده است.
جهانگیری به شهروندان تاکید کرد که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
رئیس اداره هواشناسی لاهیجان نیز اعلام کرد: بارش 37 سانتیمتر برف در ایستگاه این شهرستان ثبت شده و رطوبت دما به 100 درصد رسیده است.
رضا موید ناصری افزود: شب گذشته نیز بادی با سرعت 50 کیلومتر در ساعت، در شهر لاهیجان وزید.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
هواشناسی گیلان آسمان امروز (پنجشنبه) استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.
خبرنگار :فرهادنظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007

نظر خود را ثبت کنید