همزمان با دهه فجر؛

180 طرح روستایی در استان اصفهان افتتاح شد

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 10:36 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
اصفهان - ایرنا - مدیر کل امور روستایی استانداری اصفهان گفت: 180 طرح روستایی با اعتبار 200 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان اصفهان افتتاح شد.
عیسی بهمنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل طرح های خدماتی، آسفالت روستا، پارک و بوستان های شادی، جدول گذاری و سالن های فرهنگی ورزشی است که توسط دهیاری ها احداث شده است.
وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و استانداری هزینه شده است و در رفع نیازهای مردم روستاهای استان اصفهان نقش بسزایی دارد.
مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان بااشاره به حمایت های دولت از طرح های عمرانی و خدماتی روستایی، تصریح کرد: امسال بیش از 300 طرح عمرانی در روستاهای استان اصفهان اجرا شده که 180 مورد آن در دهه فجر افتتاح شد و سایر آنها در مناسبت های گذشته مانند هفته دولت به بهره برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر اجرای طرح های دهیاری ها، طرح های اداره های خدمات رسان مانند بنیاد مسکن، شرکت برق، شرکت مخابرات، شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت گاز و اداره جهاد کشاورزی در روستاها اجرا می شود.
بهمنی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته بیش از 12 برابر سال های قبل از 92 در روستاهای استان اصفهان فعالیت های عمرانی و خدماتی صورت گرفته که مانع از مهاجرت مردم روستاها شده است.
وی یادآور شد: از نیمه دوم سال گذشته و تا پایان شهریور سالجاری، 38 هزار تن قیر رایگان برای فعالیت های راه سازی روستایی استان اصفهان اختصاص یافته است.
استان اصفهان حدود یکهزار و 800 روستا دارد.
ت/مهد/7153/3011 / 2093 ** تنظیم کننده: آسیه معینی** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

نظر خود را ثبت کنید