فرماندار نوشهر:

دولت با همه بدهی های دوره گذشته در سامان دادن طرح های نیمه تمام سنگ تمام گذاشت

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 11:13 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
نوشهر- ایرنا - فرماندار شهرستان نوشهر گفت : دولت یازدهم از آغاز فعالیتش تاکنون باهم بدهی های دوره های گذشته نسبت به سامان دادن طرح های نیمه تمام در کشور سنگ تمام گذاشت.
به گزارش ایرنا ، علی شادمان روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نوشهر افزود : طبق اسناد موجود میزان بدهی دولت های نهم و دهم بابت طرح های نیمه تمام در کشور حدود 214 هزار میلیارد تومان بوده است که دولت یازدهم توانست در شرائط سخت تحریم های ظالمانه و درپی آن کاهش قیمت نفت بیشتر طرح های نیمه تمام را به پایان برساند.
وی با اشاره به محدودیت تریبون دولت برای بیان دستاوردهایش در کشور ، شتاب بخشی در روند اجرایی طرح ملی نیروگاه زباله سوز و نیروگاه 460 مگاواتی را از جمله مهم ترین اقداماتی معرفی کرد که در این دولت انجام گرفته است.
وی کاهش نرخ تورم از 40 درصد به زیر10 درصد ، آزاد سازی حریم 60 متری ساحلی به طول حدود چهارکیلومتر ، تخصیص حدود 400 میلیون تومان اعتبار به روستاهای بدون دهیاری و شورای اسلامی و سرمایه گذاری های قابل توجه بخش های خصوصی را از دیگر دستاوردهای این دولت در شهرستان نوشهر نام برد.
فرماندار نوشهر در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به کاهش محسوس دما و درپی آن افزایش مصرف گاز در این شهرستان اشاره کرد و از مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی خواست با دوراندیشی در مصرف بهینه گاز برنامه ریزی کنند.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت نیز گفت : استقلال مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور بوده است بنابراین برای ملت آگاه و همیشه ایران اسلامی مهم نیست که در آمریکا چه کسی رئیس جمهور شود.
قاسم احمدی لاشکی تاکید کرد که باید دستاوردهای این انقلاب بدرستی برای مردم در این ایام که فرصت خوبی است تبیین و بازگو شود تا مردم بدانند که کشور قبل از انقلاب اسلامی در حوزه های بهداشتی و درمانی ، مراکز علمی و دانشگاهی ، آموزش و پرورش و راهها چه جایگاهی داشت و امروز چه وضعیتی دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب حدود 20 میلیارد ریال برای ساخت دانشگاه پیام نور در این شهرستان خبر داد و در ادامه گفت که بیست و دوم بهمن ماه سال جاری نوشهر میزبان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشوراست و بنابراین آمادگی مسئولان دراین حوزه لازم است.
احمدی همچنین از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در نشست شورای اداری شهرستان چالوس خبر داد.
امام جمعه نوشهر نیز با گرامیداشت سالگشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت که اخلاص ، دغدغه احیای دین مبین اسلام ، ولی نعمت دانستن مردم ، خدمت بی منت و رعایت بیت المال ، گریز از جناح گرایی ، پیوند معنویت با سیاست از ویژگی ها حضرت امام راحل ره بود که سبب پیروزی انقلاب شد.
حجت الاسلام محمود مشایخ افزود : امروز باید خط و مشی همه کارگزاران و خدمتگزاران به نظام باید همسو با ویژگی های معمار کبیر انقلام اسلامی باشد.
وی اظهار داشت : در این ایام فرصت خوبی است که دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به بهترین شکل برای مردم تبیین و بازگو شود.
وی خواستار توجه بیشتر به بندر منطقه ویژه اقتصادی نوشهر شد و از نبود روشنایی لازم در حاشیه مسیر حادثه خیز نوشهر - رویان انتقاد کرد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی **انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899

نظر خود را ثبت کنید