سرپرست فرمانداری انزلی: قطعی مکرر برق رفع شده است

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 12:22 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
انزلی - ایرنا - سرپرست فرمانداری بندرانزلی گفت: مشکل قطعی مکرر برق رفع و تمامی راه های مواصلاتی شهری و روستایی این شهرستان باز است.
میرشمس مومنی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف در اواخر هفته، پس از تشکیل جلسه مدیریت بحران ، به تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان آماده باش جدی اعلام شد.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی اعضای ستاد بحران انزلی در فرمانداری و بازدید میدانی از سطح شهرستان طی شب گذشته افزود: قطعی مکرر برق به دلیل شدت وزش باد و افتادن چهار اصله درخت در چهار نقطه از شهرستان، تنها مشکل موجود در بندرانزلی بود که با تلاش عوامل شهرداری و اداره برق، در کوتاه ترین زمان ممکن، رفع و برق شهروندان وصل شد.
مومنی زاده تاکید کرد: در حال حاضر نیز ماموران اداره برق مشغول انجام وظیفه درخصوص رفع قطعی های موردی هستند و مشکلی در شبکه های عمومی شهرستان وجود ندارد.
وی با اشاره به استفاده از 30 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در جهت باز نگه داشتن معابر شهرستان بندرانزلی یادآور شد : پرسنل اداره گاز نیز با حضور میدانی، مانع از قطعی گاز شهروندان انزلی شده و مشکلی درخصوص وسایل گرمایشی گزارش نشده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
هواشناسی گیلان آسمان امروز (پنجشنبه) استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

نظر خود را ثبت کنید