افتتاح 2 طرح آموزشی و ورزشی بهشهر در سومین روز دهه فجر

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 19:16 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
ساری - ایرنا - 2 طرح عمرانی و آموزشی روز پنجشنبه همزمان با سومین روز دهه فجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در شهرستان بهشهر افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سالن ورزشی شهیدان باطبی به مساحت یکهزار و 300 متر مربع و مقاوم سازی مدرسه امام رضا (ع) 2 طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت .
مدیر آموزش و پرورش بهشهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : برای ساخت سالن ورزشی شهیدان باطبی بیش از 850 میلیون تومان هزینه شد.
قربانعلی اصغری هزینه مقاوم سازی دبیرستان امام رضا (ع) را هم 570 میلیون تومان اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش برای بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون شاید نهادها با تمام توان وارد شده است، گفت: برنامه های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته شده است که زنگ انقلاب، نشست های بصیرتی، کفتمان دینی در مدارس، برگزایر مسابقات نقاشی و خاطره گویی، مسابقات ورزشی از جمله این موارد است.
اصغری افزود : دهه فجر باید دهه وحدت و همدلی باشد و بدانیم آرامش و امنیت امروز حاصل انقلاب و خون شهدایی است که از جان خود گذشتند تا انقلاب ما به قله رفیع اقتدار برسد و باید توجه به این ارزش ها و آرمانها در مدارس بعنوان بهترین مبداء آموزش و تربیت مورد توجه قرار گیرد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

نظر خود را ثبت کنید