با حضور رییس سازمان خصوصی سازی؛

اعضای هیات مدیره جدید هپکو معرفی شدند

  • تاریخ انتشار : 1397/3/30 ساعت : 10:53 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : مرکزی
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور اعضای هیات مدیره شرکت هپکو اراک را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله پوری حسینی با حضور در جلسه معرفی اعضای هیات مدیره شرکت هپکو بیان کرد: یک ماه قبل در جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت شخص وزیر دستور داد که سازمان خصوصی‌سازی مدیریت شرکت هپکو را برعهده بگیرد تا شرکت از این بحران عبور کند و احیای شرکت تسریع شود.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی طی بازه مذکور با بکارگیری تمام توان خود 5 نفر از بهترین افراد را که در این شرایط ویژه توان مدیریت هپکو را دارند دعوت به همکاری کرد و منتخبین طی دو هفته فرصت بررسی میدانی و ستادی داشتند و در نهایت، امروز معرفی شدند.

پورحسینی "غلامرضا صادقیان" را به عنوان مدیرعامل هپکو، "غلامرضا سمندر" را به عنوان رئیس هیات مدیره و "علی انعامی" "محمدحسین شهسوار" و "داوود صلاحی" را به عنوان اعضای هیات مدیره جدید هپکو معرفی کرد.

رئیس سازمان خصوصی تصریح کرد: این 5 نفر منتخبین سازمان خصوصی‌سازی و افرادی توانمند و با تجربه هستند که ویژگی‌های لازم جهت مدیریت هپکو را دارند و امید است با هدایت شخص استاندار مرکزی و تیم مدیریتی استان، هپکو به جایگاه مورد انتظار صنعتی و کارگران نیز به کار خود بازگردند و با شروع تولید در هپکو شادابی را در محیط کارخانه شاهد باشیم و همه با هم‌افزایی در جهت احیای هپکو قدم برداریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید