شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل متین صالحین ورامین

  • تاریخ انتشار : 1395/11/6 ساعت : 20:36 - 7 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ماراتنی سخت و نفس گیر با نتیجه سه بر 2 مغلوب تیم متین صالحین ورامین شد.
به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه با تشویق بیش از پنج هزار تماشاگر این شهر برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه ست های اول و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 15 از آن خود کرد اما ست های دوم، سوم و پنجم این دیدار را با نتیجه 25 بر 18و 25 بر 22 و 15 بر 13 به میهمان خود واگذار و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد.
قبل از آغاز این دیدار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشانان ساختمان پلاسکو، جمعی از آتش نشانان ارومیه با لباس کار در سالن حضور یافتند و بازیکنان و کادر فنی 2 تیم شهرداری ارومیه و صالحین ورامین با اهدا شاخه گل به پاس ایثار آتش نشانان با آنان ابراز همدردی کردند.
ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به عنوان داور اول و داور دوم و محمدحسن خوشدل نظارت این دیدار را بر عهده داشتند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب 40 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد و در هفته بیست و یکم این رقابت ها روز یکشنبه دهم بهمن ماه در سالن غدیر ارومیه میزبان تیم هاوش گنبد است.
هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهدای منا عصر امروز با انجام 6 دیدار در شهرهای تهران (2 مسابقه)، گنبد، اردکان، ارومیه و آمل پیگیری شد.
به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران از چهارشنبه 28 مهرماه آغاز شده است و در این دوره از رقابت ها 12 تیم بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپای تهران، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.
در دور مقدماتی این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
دیدارهای مرحله پلی آف نیز در سه مرحله پیگیری می شود که در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می شوند و تیم های پیروز 2 مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه می یابد.
در تمامی مراحل پلی آف تیم هایی که در مرحله مقدماتی مقام بهتری کسب کرده اند، در مسابقات اول و سوم میزبان خواهند بود.
تیم والیبال پیکان با 12 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران است.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

نظر خود را ثبت کنید