پیام تبریک معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به مردم ایران

تهران- ایرنا- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به مناسبت حضور حماسی و حداکثری مردم ایران در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری، پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری در این پیام ضمن تبریک این پیروزی به رهبر معظم انقلاب و همه ایرانیان تاکید کرد: حماسه «29 اردیبهشت»، رویدادی است که عظمت مردم ایران در آن متبلور شده است. آنچه دغدغه همه ماست، تحقق اقتصاد مقاومتی با رونق تولید و اشتغال است که البته پیشران واقعی آن «اقتصاد دانش‌بنیان» خواهد بود. حضور حماسی و حداکثری مردم شریف ایران در این انتخابات، دل همه را روشن و امید و باور ما برای ایجاد زیست‌بوم فناوری را صدچندان کرده است.
ستاری در ادامه پیام خود افزود: بی‌شک دولت دوازدهم، به پشتوانگی این حضور، امید و انگیزه فراوان خواهد داشت برای به بار نشاندن توانمندی‌ها جوانان برومند و متخصصان دلسوز کشور. دولت جدید، با ادامه مشی اعتدال، دولت صددرصدی خواهد بود و برای داشتن فردای روشن، میدان عمل را برای حضور همه اقشار و افکار، فراخ و گسترده خواهد کرد.
وی آرزو کرد با تداوم همدلی و همکاری پس از انتخابات، بتوانیم قله‌هایی را که سزاوار سربلندی ماست، فتح کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز گذشته 29 اردیبهشت ماه برگزار شد.
براساس اعلام وزیر کشور در ظهر امروز، حسن روحانی (رئیس جمهوری دولت یازدهم) با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای پیروز انتخابات شد.
در این کارزار انتخاباتی، سید ابراهیم رئیسی 15 میلیون و 786 هزار و 449 رای، سید مصطفی میرسلیم 478 هزار و 215 رای و سید مصطفی هاشمی طبا 215 هزار و 450 رای کسب کردند.
علمی**1055**
دریافت کننده : زینب کارگر **انتشار: زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me

نظر خود را ثبت کنید